Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Marian mietteet

tiistai, 19. helmikuu 2013

Missä?

 

Jaa
Lähettänyt: Maria77 - 19.2.2013 klo 06.44
Tunnisteet:
  • banner_200x95.gif

  • Blogi-arkisto

    • 2017 (4)
      • Heinäkuu (1)
        • Hukassa maakuntauudistuskartalla
      • Huhtikuu (1)
        • KIITOS
      • Maaliskuu (1)
        • TEK-vaalit #706
      • Helmikuu (1)
        • Vuoden ekat vaalit menossa
    • 2016 (5)
      • Joulukuu (1)
        • Vuoden vaihteessa
      • Elokuu (1)
        • #first7jobs
      • Toukokuu (1)
        • Kaatuneitten muistopäivä 15.5.2016
      • Huhtikuu (1)
        • Talkoissa
      • Maaliskuu (1)
        • Voi VR
    • 2015 (6)
      • Syyskuu (2)
        • Antaako kansanäänestys neuvoa?
        • Hei me leikataan taas...
      • Elokuu (1)
        • Kinkerit
      • Maaliskuu (2)
        • Terhokerhoa ehtookodilla
        • Läsnä vaan ei paikalla
      • Helmikuu (1)
        • #Kirkkopäivät #some
    • 2014 (15)
      • Joulukuu (2)
        • Vuosi 2014
        • Kouluverkkopäätös
      • Marraskuu (3)
        • TEK-valtuuston syyskokous Helsingissä
        • Seurakuntavaalit ja kuinka niissä sitten kävikään
        • Vaalipäivä lähestyy
      • Lokakuu (1)
        • Kuntaliitosta ja vaalikonetta
      • Syyskuu (1)
        • YT
      • Elokuu (2)
        • TEK-valtuustossa
        • Yhdistymissopimuksen äärellä
      • Heinäkuu (1)
        • Kunnanvaltuustoon
      • Huhtikuu (1)
        • TEK:n valtuustoon
      • Maaliskuu (2)
        • Mietteitä säästöistä
        • Tuhkakeskiviikko
      • Helmikuu (1)
        • TEKin vaalit
      • Tammikuu (1)
        • Uusi vuosi, vanhat kujeet?
    • 2013 (7)
      • Joulukuu (1)
        • Adventin aika
      • Lokakuu (2)
        • "Moni siellä kutoo sukkia"
        • Unohtuneet lupaukset?
      • Heinäkuu (1)
        • Mitä se vihapuhe oikein onkaan?
      • Huhtikuu (1)
        • Uusilla tuoleilla
      • Tammikuu (2)
        • Ladulta valtuustosaliin
        • Hyvää uutta vuotta 2013!
    • 2012 (21)
      • Marraskuu (2)
        • Osa-aika äiti
        • Isänpäivän quorn
      • Lokakuu (10)
        • 43*KIITOS
        • Kolme yötä vaaleihin on...
        • Tällä viikolla...
        • Vaalirahailmoitus ja sidonnaisuudet
        • Kyläkouluista...
        • Vaalikeskustelussa
        • Vaalipallo
        • Onko itsenäinen Iitti itseisarvo?
        • Markkinoilla
        • Sairastakaa töissä
      • Syyskuu (5)
        • Vaalikoneilla
        • Vaalihymy
        • Lasten asialla
        • Vaalisuunnitelmia
        • Kunnallisvaaleihin
      • Heinäkuu (1)
        • Ammattinimikkeen muutos
      • Toukokuu (1)
        • Lehtiruno
      • Helmikuu (2)
        • Paaston aika
        • Kevättä kohti
    • 2011 (6)
      • Joulukuu (1)
        • Joulujuhlatunnelmissa
      • Marraskuu (1)
        • Hyvää palvelua
      • Lokakuu (3)
        • Talviaikaan
        • Sosiaalista mediaa
        • Syksy
      • Huhtikuu (1)
        • puuuh... pölyt pois...
    • 2010 (3)
      • Marraskuu (2)
        • Juhlapäiviä
        • Ennakkoäänestys on alkanut
      • Lokakuu (1)
        • Vaalikone
  • Sivut

    • Kuka?
    • Miksi SDP?
    • Missä?
  • Henkilötiedot

    Äiti, virkanainen, triathlonharrastaja, martta, Iitin seurakunnan kirkkovaltuutettu ja kunnanvaltuutettu demariryhmässä Iitin kunnanvaltuustossa.
     

  • Tagipilvi

    MLL Martat TEK Tekninen lautakunta ekopaasto kansanäänestys kirkkoherranvaali kirkkopäivät kouluverkko kunnallisvaalit kunnanvaltuusto kuntaliitos maakunnan vaihto seurakunta seurakuntavaalit some talkoot talous tekvaltuusto terhokerho

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net